Saturday, November 7, 2015

Aku ke BOLa?

.
Kadang2 aku rasa aku seperti bola. Ditendang ke tengah, tepi, dalam, luar...tp jarang sekali 'aku' diGOLKAN'.
Ntah la tak tau pulak kenapa. Aku pun tertunggu2 bila aku akan disepak ke palang gol terus! 

Ada byk sbb aku berasa demikian. Pelbagai! Bermacam2! Aku jarang lawan pengadil di padang... Jauh lg dikenakan penalti! Ada sekali aku dapat kad merah
Tp tk  pulak aku diharamkan dari masuk padang!!

Aku pernah mncipta beberapa hatrick tp aku masih kekal begini. Ada dua kali cubaan dari kelab lain untuk membeli aku tp semua aku tolak sbb aku sayangkan team aku.

Bbrapa bln yang lalu pengurus pasukan bersemuka dengan aku. Dia cuba mencungkil sesuatu dari aku. Hahhahah
Aku ok je. No push factor kataku. Pull factor tak dinafikan memang 
banyak. Dia akur nampaknya. Only time will tell kataku. Am only human and I cannot promise anything.

Well life has to go on. Amidst all the internal and external challenges that i have to face and encounter, all I only want is a peace of mind and that I can give my full commitment to whatever I do be it for myself, my family, my team and the club!

No comments:

Post a Comment

Sharing your thoughts anyone?